Kako deluje
1
2
3
4
Ugodno in vedno fer!
Sedaj so najugodnejši mobilni paketi HoT na voljo tudi poslovnim uporabnikom. Ko odštejete DDV, pa so še toliko ugodnejši.Izbirate lahko med paketi HoT za mobilno telefonijo ali mobilni internet.
HoT zagotavlja najboljše razmerje med ceno in količinami v paketu.
HoT kot edini mobilni operater zagotavlja, da nikoli ne bo podražil kateregakoli od svojih mobilnih paketov.

HoT se prilagaja vam
Iščete način, kako svojim zaposlenim zagotoviti ustrezen paket ali ga prilagoditi trenutnim potrebam? Nič lažjega. Vsak mesec lahko povsem brezplačno spremenite paket na vseh svojih številkah.In bodite brez skrbi: ko pri HoT-u izboljšamo paket, to storimo avtomatično tudi za obstoječe uporabnike.

Popoln nadzor nad stroški
Kot podjetnik se odločate, katere pakete uporabljajo vaši zaposleni. Z nadzorom nad stroški lahko kadar koli spremljate in omejite tudi nastale stroške pri opravljenih ostalih storitvah, kot so gostovanje v tujini, mednarodni klici in ostalo.Če vaš zaposleni želi več storitev ali dražji paket, si lahko sam enostavno doda dobroimetje na svoj HoT račun s HoT vrednostnico, ki jo kupi v vsaki HOFER trgovini.

Enostavno upravljanje s HoT računom
Pri HoT-u vam ni potrebno čakati na skrbnika, sami lahko takoj spremenite svoje HoT storitve: dodate svoji skupini nove telefonske številke, spremenite paket, …Prihranite si zamudne registracije in nadležne obrazce ter čakanje pri birokratskih postopkih drugih operaterjev!
HoT je prvi slovenski digitalni operater, ki uporabnikom omogoča celovito upravljanje uporabniškega računa HoT prek digitalnih kanalov.

KAKO ZAČETI
Naročilo
HoT SIM-kartico lahko kupite v vsaki trgovini HOFER
ali naročite na spletu
.Na spletu lahko naročite do 10 SIM-kartic, plačate s kreditno kartico ali PayPal-om.
Registracija
Registrirajte se kot poslovni uporabnik
. Za registracijo potrebujete osebni dokument zakonitega zastopnika podjetja in številko bančnega računa podjetja.
Vse informacije o upravljanju skupin
Za začetek potrebujete HoT SIM kartico, ki jo lahko, tudi za poslovno rabo, kupite v vsaki HOFER trgovini ali jo naročite na spletu na povezavi:
https://www.hot.si/shop/checkout/.
Potrebujete tudi:
uradne podatke o podjetju,
osebni dokument zakonitega zastopnika podjetja in
številko bančnega računa podjetja.
Z navedenimi podatki in dokumenti registrirate dotično HoT številko, ki je skrbnik poslovnega računa pri HoT mobilu.
Po opravljeni registraciji se podatki preverijo in po preverbi prejmete potrditveno elektronsko sporočilo za skrbnika HoT poslovnega računa.
V primeru zavrnitve registracije prejmete elektronsko sporočilo in se nato obrnete na HoT center za pomoč uporabnikom na 069 699 699.
https://www.hot.si/shop/checkout/.
Potrebujete tudi:
Z navedenimi podatki in dokumenti registrirate dotično HoT številko, ki je skrbnik poslovnega računa pri HoT mobilu.
Po opravljeni registraciji se podatki preverijo in po preverbi prejmete potrditveno elektronsko sporočilo za skrbnika HoT poslovnega računa.
V primeru zavrnitve registracije prejmete elektronsko sporočilo in se nato obrnete na HoT center za pomoč uporabnikom na 069 699 699.
Dotično telefonsko številko določite za skrbnika poslovnega računa. Skrbnik HoT računa je telefonska številka, ki lahko v celoti upravlja in spreminja storitve in nastavitve svoje številke in številke vseh članov HoT poslovnega računa.
Skrbnik ima vse pravice za upravljanje telefonskih številk poslovne skupine.
Naslednje nastavitve so na voljo le za skrbnika skupine:
Naslednje nastavitve so na voljo le za skrbnika skupine:
- izbira paketov,
- uredite nastavitve plačil za mesečno plačevanje,
- nastavitve nadzora nad stroški,
- nastavitve za mobilne govorne in podatkovne storitve.
Član poslovne skupine lahko preveri stanje dobroimetja in stanje porabe svojega paketa.
Vse spremembe telefonskih številk članov ureja skrbnik.
Naslednje nastavitve niso na voljo za člane skupine:
Vse spremembe telefonskih številk članov ureja skrbnik.
Naslednje nastavitve niso na voljo za člane skupine:
- izbira paketov,
- uredite nastavitve plačil za mesečno plačevanje,
- nastavitve nadzora nad stroški,
- nastavitve za mobilne govorne in podatkovne storitve.
V poslovno skupino lahko dodate nove, še ne aktivirane telefonske številke in telefonske številke, ki so že v uporabi. Nove številke lahko dodate brez težav v nekaj minutah.
Če želite dodati telefonsko številko:
1. Odprite "pregled telefonske številke" svoje skupine.
2. Kliknite na "+ Dodaj člana" in sledite navodilom:
Pripravite svojo telefonsko številko in kodo PUK1.
Telefonske številke so pripravljene za uporabo takoj, ko so dodane.
Če želite dodati telefonsko številko:
1. Odprite "pregled telefonske številke" svoje skupine.
2. Kliknite na "+ Dodaj člana" in sledite navodilom:
Pripravite svojo telefonsko številko in kodo PUK1.
Telefonske številke so pripravljene za uporabo takoj, ko so dodane.
Če želite preklopiti s pregleda telefonske številke na račun člana, v razdelku »Pregled telefonske številke« kliknite »Odpri Moj HoT«.
Območje storitve se bo nato samodejno preklopilo na račun člana skupine.
Če se želite vrniti na pregled telefonske številke, v oranžni skrbniški vrstici kliknite na »Pregled telefonske številke«.
Območje storitve se bo nato samodejno preklopilo na račun člana skupine.
Če se želite vrniti na pregled telefonske številke, v oranžni skrbniški vrstici kliknite na »Pregled telefonske številke«.
Seveda, tako lahko za naše storitve plačujete manj kot je navedena cena naših paketov.
Seveda, in to v samo nekaj korakih na povezavi: https://www.hot.si/prenos-stevilke/
.
Tako boste vi in vaši zaposleni še vedno dosegljivi na vaših obstoječih številkah in se izognili, da bi vaši poslovni partnerji izgubili vaš kontakt oziroma da bi kratili vaš čas z obveščanjem vseh stikov o novih številkah.
Tako boste vi in vaši zaposleni še vedno dosegljivi na vaših obstoječih številkah in se izognili, da bi vaši poslovni partnerji izgubili vaš kontakt oziroma da bi kratili vaš čas z obveščanjem vseh stikov o novih številkah.
Svetujemo vam, da skrbnik nastavi nastavite mesečno plačevanje preko poslovnega bančnega računa.
Mesečno plačevanje je najbolj enostavna plačilna metoda. Skrbnik vnese plačilne podatke podjetja in vsi člani poslovne skupine lahko brez skrbi uporabljajo HoT storitve.
Kako deluje mesečno plačevanje?
Vsakič, ko vam stanje na vašem HoT računu pade pod 2 EUR, se z bančnega računa izvede samodejna polnitev. Tako vam ni treba vsak mesec izvajati plačila ali polnjenja računa. Zahtevo za plačilo v vašem imenu izvedemo mi.
Primer za paket MAXI. Vsak mesec ob podaljšanju paketa bomo vaš bančni račun bremenili za 9,99 EUR. Vaša naloga je samo, da brezskrbno uporabljate storitve.
Mesečno plačevanje je najbolj enostavna plačilna metoda. Skrbnik vnese plačilne podatke podjetja in vsi člani poslovne skupine lahko brez skrbi uporabljajo HoT storitve.
Kako deluje mesečno plačevanje?
Vsakič, ko vam stanje na vašem HoT računu pade pod 2 EUR, se z bančnega računa izvede samodejna polnitev. Tako vam ni treba vsak mesec izvajati plačila ali polnjenja računa. Zahtevo za plačilo v vašem imenu izvedemo mi.
Primer za paket MAXI. Vsak mesec ob podaljšanju paketa bomo vaš bančni račun bremenili za 9,99 EUR. Vaša naloga je samo, da brezskrbno uporabljate storitve.
Lahko uporabljate tudi enkratna plačila: preko poslovnega bančnega računa, preko Paypala ali z vrednostnico, ki jo lahko kupite v vseh HOFER trgovinah, kjer lahko prejmete tudi račun na pravno osebo.
Da, vendar v primeru, da bi želeli spremeniti številko poslovnega bančnega računa za plačevanje HoT storitev, se morate obrniti na HoT center za pomoč uporabnikom na 069 699 699.
Neposredno plačilo Hot storitev s kreditno kartico podjetja ni možno, lahko pa vežete kreditno kartico na PayPal račun in storitve plačate preko PayPal-a.
Račun podjetja za vašo skupino je na voljo na strani z izpiskom računa prvi dan naslednjega meseca za pretekli mesec. Račun skupine vključuje vse transakcije vaše skupine strank, vključno s transakcijami skrbnika in članov skupine.
Če želite prejeti skupinski račun, kliknite:
1. "Račun" v oranžni skrbniški vrstici.
2. Nato v območju »Vaš račun« izberite prejšnji mesec in
3. kliknite »pdf«, da ustvarite račun.
Na zaslonu lahko ugotovite, ali je na voljo skupinski račun.
Skupinski račun za ta mesec prenesite tukaj .
Če želite prejeti skupinski račun, kliknite:
1. "Račun" v oranžni skrbniški vrstici.
2. Nato v območju »Vaš račun« izberite prejšnji mesec in
3. kliknite »pdf«, da ustvarite račun.
Na zaslonu lahko ugotovite, ali je na voljo skupinski račun.
Skupinski račun za ta mesec prenesite tukaj .
Prenos dobroimetje s skrbniškega računa na člana skupine je možen samo od skrbnika do člana.
Če želite prenesti dobroimetje s skrbniškega računa na člana:
1. Odprite "Pregled telefonske številke" in
2. V vrstici želenega člana skupine kliknite "Dodeli dobroimetje".
3. V naslednjem pogovornem oknu preprosto izberite želeni znesek.
4. Po vaši potrditvi bo znesek dodeljen članu.
Če želite prenesti dobroimetje s skrbniškega računa na člana:
1. Odprite "Pregled telefonske številke" in
2. V vrstici želenega člana skupine kliknite "Dodeli dobroimetje".
3. V naslednjem pogovornem oknu preprosto izberite želeni znesek.
4. Po vaši potrditvi bo znesek dodeljen članu.
Prenos dobroimetje s skrbniškega računa na člana skupine je možen od člana do skrbnika. To lahko ureja samo skrbnik poslovne skupine.
Če želite prenesti dobroimetje z računa člana na račun skrbnika poslovne skupine:
1. Odprite "Pregled telefonske številke" in
2. V vrstici želenega člana skupine kliknite "Dodeli dobroimetje".
3. V naslednjem pogovornem oknu preprosto izberite želeni znesek.
4. Po vaši potrditvi bo znesek dodeljen skrbniku.
Če želite prenesti dobroimetje z računa člana na račun skrbnika poslovne skupine:
1. Odprite "Pregled telefonske številke" in
2. V vrstici želenega člana skupine kliknite "Dodeli dobroimetje".
3. V naslednjem pogovornem oknu preprosto izberite želeni znesek.
4. Po vaši potrditvi bo znesek dodeljen skrbniku.